Mitt 2013 än så länge -

 Detta är ungefär min lista inför 2013, punkter jag ska/skulle göra (tog bort några mer privata punkter) -
- Grönt = Har klarat det
- Röd = Inte klarat det
 
Jo tänkte också förklara lite av punkterna för att göra det lite roligare!
 
1. Jag har nog inte riktigt varit KÄR i någon, mer haft känslor för någon!
2. Lycka till säger jag bara till mig själv, året är snart slut haha!
3. Mina betyg har blivit mycket bättre detta året!
4. Mina naglar är fina, långa och mina riktiga nu!
5. Jag hade världens finaste balklänning, love love love!
6. Som inte många vet var jag i en "mindre depression" i slutet av 2012, men allting slutate jätte bra och jag kom på egna fötter igen, jag mår så bra nu tillskillnad från då!
7. En riktigt riktigt bra sommar! Dock spenderades den 7 veckor i Spanien ungefär, men bra var den ändå!
8. Hehe inga namn här! ;)
9. Ja, jag älskar Hermods! Är så nöjd med mitt val!
10. Har kanske hänt en gång detta året, inte mer! Är nogran med att tvätta mitt ansikte!
11. Har varit jätte aktiv detta året!!
12. Jag tror jag inte har förlorat någon vän detta året, ingen nära iaf! Jag har faktiskt fått massor med nya vänner! Ett riktigt vänskaps år faktiskt med riktigt grymma vänner!
13. Har blivit mycket bättre på att inte jämföra mig som är sjukt skönt!
14. Det har varit några få personer detta året som har varit riktigt taskig och elak mot mig. Men jag insåg tillslut som är mina riktiga vänner och dom som inte är det!
15. Denna punkten låter mer dramatisk än vad den är. Jag var rätt ledsen i slutet av 2012 som sagt, jag hade sjukt dåligt självförtroende men jag hann hitta tillbaka till den glada positiva Ottilia detta året, och verkligen få tillbaka mitt självförtroende och förstår inte varför jag var så ledsen som jag var då!
16. Det har jag verkligen gjort!
17. Tyvärr har det inte blivit så!
18. Haha, jag har en jätte fin gitarr här i mitt rum, men jag tar aldrig tag i och vill lära mig spela på den bra!
19. MÅSTE HA DET SNART ÅH!!
20. Ville göra det i sommras, men det blev aldrig av haha!
21. JA ÅH BÄSTA FILMEN!
22. DET KOMMER , DET KOMMER! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0