Ut med hunden -

Hej mina fina!
Sitter just nu och försöker "plugga". Jag blir galen just nu. Iaf så ska jag ta en långpromenad med min hund nu, ska bli jätte skönt! Sedan imorgon ska jag gymma, åh så härligt! Jag och Emma ska alltså gymma innan våran idrottslektion. Sedan efter skolan har jag några planer med två kompisar. Sedan hela lördag och söndag ska jag plugga plugga plugga! Ja, så blir det i gymnasiet. Men iaf idag så var jag kvar i skolan i ungefär drygt en timma och hade mattehjälp med två andra kompisar. Eftersom vi har matteprov nästa vecka ville jag veta vad som man borde plugga till osv. Senare efter det så stack jag och Emma till Khau Geng i Arkaden och åt, vi har äntligen fått den restaurangen till vårat matkort! Woho så glad över det! Nu ska jag ut med min kära hund, pussar och kyssar!
 
Föresten tack tack för denna kommentar, jag blir så otroligt glad och taggad på att blogga! Åh tack tack tack, massor med kärlek till dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0