Tre snabba kommentarer från idag och igår -

Q - Har du läst böckerna?
 
A - Nej tyvärr! Jag är ingen bokmänniska och jag läser nästan aldrig böcker, jätte synd faktiskt. Jag lovade mig själv att läsa böckerna innan jag ska se filmen catching fire, men ja det är mindre än två veckor kvar, haha lycka till känner jag. Men jag har läst ungefär 15 sidor från ettan och jag har den tredje boken hemma på engelska! Haha ja det går bra för mig!
 
Q - älskar din blogg läser den flera gånger varje dagen kram
 
A - Åh tack vad du är gullig! När jag läser sånt här vill jag blogga 1000 gånger mer! Puss och kram!
 
Q - Haha roligt att du har härmat Jennifer sandsjö med hela inlägget...
 
A - Det roliga var att jag såg frågorna faktiskt från en ANNAN BLOGG. Sedan ja jag härmade med att lägga in tre bilder istället för en, men herregud, bloggare får inspiration från andra. Det är ju inte så att jag har tagit en hel personlig text från henne! Som man inte ska göra! Jag har varit med om jätte många som har tagit mina bilder osv t.ex och det förstår jag om man blir arg! Men jag har ju fortfarande mina egna bilder och mina egna texter och inte Jennifers.
 
P.s. vill jag bara säga att frågor som handlar om mina vänner kommer jag faktiskt inte svara på. Jag vill inte vara elak eller något men denna bloggen är inte till för att jag ska svara vad som händer runt mina kompisars liv. Vill bara säga det! Pussar och kyssar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Helt sjuukt vad vacker du är, och din blogg är verkligen såå underbar och jätte inspirerande! :)))

2013-11-07 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0