Fyra kommentarer från igår -

Q - Jag ser att du inte håller någon dricka i handen på bilderna? Dricker du inte?
 
A - Nej jag dricker inte eller röker då jag tänker mycket på min hälsa, kropp och träning! Sedan har jag redan så mycket energi så jag har alltid roligast på fester utan att spy! 
 
 
Q - Vem är tania har inte läst något om henne innan på din blogg men ganska mycket nu de sista tiden, går hon i din klass? Ps din blogg är bäst har precis börjat följa den :*
 
A - Åh Tania är en rätt ny vän till mig ja! Hon går på samma skola som mig och vi fick jätte bra kontakt på en halloween fest och vi började snacka massor. Efter det så har vi börjat umgås, gymma och äta i hop! Hon är så underbar och jag älskar att umågs med henne! Åh tack sötnos, vad glad jag blir! Kram kram ♥
 
 
Q - hur många gånger i veckan tränar du? Vad är roligast/tråkigast att träna? ÄLSKAR din blogg, du är så otroligt vacker! Kramkram :)
 
A - Åh tack så mycket! Jag försöker träna nu tre - fem gånger i veckan! Det blir blir oftast fyra gånger, beror på hur mycket läxor jag har osv! Jag tycker att träna mage, ben och rumpa är roligast helt klart! Men att träna armar och rygg är så tråkigt enligt mig, haha.. tyvärr måste jag träna mycket mer armar känner jag!! Är rätt så svag hehe.. Tack igen, kram kram!
 
Vilka är de vanligaste övningarna du gör på gymmet? :)
 
A - Oj, ja jag gör så mycket på gymmet! Men jag har väll olika "rutiner" eller vad man ska säga! Ibland går jag på olika jobbiga pass, jag tycker det är jätte kul! Men när jag är på gymmet brukar jag cykla i 25-30 minuter eller springa i 15 min! Efter det går jag till olika maskiner! Ibland tar jag mer eller mindre lår/rumpa, ibland kör jag bara på armar eller rygg osv osv! Sen i slutet brukar jag ta en yoga matta och göra plankan två gånger i över två minuter plus situps och olika magövningar! Efter det stretchar jag oftast(om jag inte glömmer). Vet inte om det var det du ville ha svar på men så fall får du kommentera igen! Kram kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bilbo

Är du tillsammans med nån? Tycker du att det finns intressanta killar i din skola? Det är sant det du har sagt om negativa människor, jag håller med. Du är alltid så vacker! :)

2013-11-19 @ 18:05:29
Postat av: Anonym

kolla din mejl! :D

2013-11-19 @ 19:14:49
Postat av: Anonym

Superfin blogg!
Är det du på bilden?
Kram!

2013-11-19 @ 20:41:08
Postat av: Anonym

Vilken skola går du på? Och är den bra? :)
ÄLSKAAAR DIN BLOGG!! :)

2013-11-19 @ 20:51:06
Postat av: Anonym

kan du inte skriva hur du tränar ist för att bara skriva vad du gör? När började du träna? :)

2013-11-19 @ 21:48:43
Postat av: Anonym

Tränar du med fria vikter ibland? Vad kör du då?

2013-11-21 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0