Träning vecka 46 -

- Denna dag har redan varit, men jag körde ett jympa pass medel plus en halvtimma gym efteråt då jag satsade mer på lår och rumpa.
 
- (IDAG) Ledig !
- Gymma i över en timma som jag har planerat nu! Tänkte göra mitt vanliga schema som jag har skrivit om under detta inlägg!
- Tänkte prova passet skivstång som ska vara jätte jätte bra för styrkan! Jag och Tania ska gå på det och får se hur trötta vi är efter passet! Annars kanske vi gör lite extra övningar själva efteråt!
- Träningspass (vet inte vilket än) och sedan gymma före eller efter med olika maskiner och troligtvis cykla lite!
 - Ledig !
- Troligtvis tänker jag springa utomhus några härliga km! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0