Slutet av November -

Hej mina kära läsare! Jag har haft en lång dag idag och en underbar lördag igår! Igår vaknade jag upp bredvid Sofia och Michaela och vi tog det lugnt mest hela morgonen. Senare stack vi och åt sushi och sedan till Maxi och köpte Aloe Vera! Senare stack jag hem till Klara! Hos Klara hade vi en "reunion" mellan mig, Klara, Alicia och Isabella! Vi fyra har inte haft en riktig tjejkväll på jätte länge! Fy vad härligt det var att vara med alla fyra samtidigt, vi fyra känner varandra så sjukt bra och tror ingen kan ha en sån speciell och bra relation som vi fyra tillsammans har! Idag åkte jag hem rätt tidigt för jag skulle på släktmiddag för att fira mig som fyller år om några få dagar! Jag fick flera jätte bra presenter och vi åt jätte god mat! Det blev hemmagjord sashimi och massor massor med Aloe Vera drycker! Nu är jag hemma iaf och måste sova sova sova, ny vecka, nya möjligheter! Pussar och kyssar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0