Skräckfilm - Sinister

Jag och Jennifer såg filmen Sinister för några dagar sedan! Jag tänkte dela med mig med er vad jag tyckte om den! Helt klart är den sevärd! Det är en riktigt bra historia och enligt mig var den väldigt spännande! Jag har hört olika åsikter om filmen, vissa tyckte den inte var något speciellt och andra älskar den! Jag är väll en liten lover av filmen måste jag säga! Fortfarande säger jag inte att det var en av dom bästa skräckfilmerna, den slår absolut inte the conjuring eller saw filmerna men den är verkligen sevärd! Spännande, intressant och ändå rätt så läskig! Filmen tyckte jag dock gick lite snabbt och som VANLIGT så fick man inte reda på 100% av slutet. Jag blir galen. Men iaf jag tycker ni där ute som gillar skräckfilmer kan sätta på denna någon vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0