Skivstång - ja eller nej?

Igår blev jag så död av träningen! Jag tränade verkligen tills jag skakade! Provade som sagt skivstång igår, dock själv för Tania kunde inte följa med. Jag hade inte gjort det innan och det var verkligen jätte bra träning! Rekommenderar stort! Ett stort ja! Man har olika vikter så man kan göra det jobbigare och lättare. Det var så bra styrketräning, var rätt så svettig efter passet kan jag säga, mina muskler var så trötta. Dock var jag lite rolig så efter passet så sprang jag i tio minuter plus gjorde lite på lårmaskinerna också. Ush vilken härlig och jobbig träning igår! Jag sov gott inatt kan jag säga! Hoppas dagens träning funkar lika bra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Kan inte du ge lite tips på hur man kan hålla motivationen till träningen uppe?

2013-11-26 @ 22:52:08
URL: http://nattstad.se/waytolooseit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0