Sex tips att göra December till den bästa månaden -

1. Dricka massor massor massor med te och varmchoklad helt klart! Jag älskar att göra det nu på vintertid eller att köpa chai latte på Espressohouse! Ah så underbart! LOVE! Jag älskar när det är kallt ute och man kan sitte inne och dricka te och speciellt mycket kärlek till varmchoklad! Dock så är jag inte så stort varmchoklad älskare men då och då är jätte gott! 
2. Mysa, gosa och pussa på sin kärlek! Dock om man inte har någon speciell finns det säkert mysiga kompisar som vill t.ex kolla film och ta det lugnt! Jag älskar denna tiden när man sitter inomhus i mjukisbyxor, tjocka strumpor och myser massor med någon speciell eller helt enkelt bara har myskvällar med sina kompisar! Finns nog inget bättre när det är så kallt som det är ute nu!
3. Baka pepparkakor, lyssna på julmusik, äta lussebullar, dricka tomtefrapino, pynta inför jul och bara ta in känlsan av att julen snart är här! Jag älskar att lyssna på julmusik! Ah! Jag har precis pyntat mitt rum lite med massor med mysiga jul saker och lampor. Jag älskar att vara i mitt rum och tänka att julen snart är här! Imorgon börjar ju julkalendern också? Ah så mycket jul - kärlek! 
4. Gå på jul på Liseberg! Ja ett måste! Jag har inte gjort det än men jag ska göra det lite senare med mina nära och kära! Sedan vill jag att det ska vara snö på marken när jag är där haha! Men ja det finns inget bättre än jul på Liseberg, så mysigt så mysigt så mysigt. 
5. Ge och ta kärlek! Under denna kalla tid är det många som är trötta och deppiga. Det är nu man ska vara glad och ge kärlek, komplimanger och mysiga kramar! Köpa presenter till varandra och helt enkelt ge så mycket kärlek som möjligt till alla! Dock tycker jag att man alltid ska vara kärleksfull!
6. HA KUL I SNÖN! Ah vad jag vill ha ett snöbollskrig, jätte längesedan jag hade ett stort riktigt snöbollskrig. Åh. Nu är det bara att vänta tills det blir snö på gatorna! Då kan man göra snögubbar, snöänglar, utmana kompisarna om vem som vågar kasta sig i snön i bikini och självklart ha snöbollskrig! 
P.s. det skulle vara snällt att inte kopiera denna text eller ta dessa bilder/collage! För jag har skrivit texten och gjort collagen! Det finns flera läsare som har tagit mina saker tidigare, bara ville säga det! Pussar, kyssar och ha en bra December måndad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta i vilket program du gör dina collage?

2013-12-01 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0