Q/A -

Q - Det är mest klassen, vill inte stå där på studenten helt själv liksom, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :/
 
A - Det låter inte alls roligt! Som jag skrev i inlägget så får man kanske stå ut med att man inte har världens bästa klass och försöka fokusera mer på lektionerna och sedan lära känna människor i andra klasser. Dock så är det självklart inte roligt med en dålig klass, och om det verkligen inte ÄR NÅGON att vara med i klassen så tycker jag faktiskt man borde fundera på att byta klass. Fortfarande ha samma linje osv men man ska verkligen inte må dåligt i sin klass! Jag hoppas allt löser sig! Massor med kramar!
 
Q - Vart vaxar du dig på kroppen o vet du något bra vax?
 
A - Jag brukar faktiskt bara vaxa mig under armarna oftast! Tyvärr är jag super dålig på vax här Sverige då jag ALLTID köper mitt vax i Madrid då mamma eller jag är där rätt ofta! Kram
 
Q - hur fixar du så att texten står över bilden? beskriv gärna hur man gör. tacksam för svar! jättefin blogg, kram
 
A - Jag gör det i phoroshop! Det är jätte lätt i photoshop då det bara är att sätta in en text över bilden! Vet inte om det är photoshop du vill ha hjälp med, men då får du kommentera igen! Åh tack så jätte jätte mycket, kram kram!
 
Q - Oj du ser väldigt röd ut? Inget illa alls du är super söt men bara lade märke till det ^^
 
A - Haha ja, när du säger det ser jag lite röd ut kanske hehe, lite för mycket rouge kanske? Nä men blixten var på och jag har stärkt färgerna i photoshop så istället för att se brun ut som jag gör i vanligt ljus blev jag röd haha! Nämen vad du är gullig, tack tack! Kram på dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: T

Heej! Hur kommer det sig att din mamma är i Madrid så ofta och är du i Madrid varje sommar? Så fin är du! Puss!<3

2013-11-12 @ 10:47:51
Postat av: Anonym

Vilken photoshop använder du? :) du är fan perfektion!

2013-11-12 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0