Morgon träning -

Godmorgon alla underbara läsare!
Jag vet jag vet, jag bloggade inte igår, riktigt dåligt av mig. Jag kom hem ungefär vid kl åtta på kvällen och då blev det helt enkelt inte tid för att blogga! Jag gillar inte slarviga snabba inlägg som ni vet! Nu ska jag iaf åka iväg till gymmet för att träffa på Matilda! Ny härlig tränings vecka, herregud vad underbart! Ska bli jätte roligt att gymma med Matilda då hon peppar mig så otroligt bra och hon vet hur man tränar, speciellt med att bygga upp armarna! (det är bra för jag tycker annars det är så tråkigt att träna armar). Senare efter skolan måste jag plugga, plugga och plugga! En typisk Ottilia dag med träning och plugg! Pussar och kyssar ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ame

I vilket program gör du dina collage? T.ex Just girly things? :)

2013-11-26 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0