More about me -

Jag kan inte sitta still när jag lyssnar på musik, jag sjunger, dansar, rör mina läppar eller stampar med min fot | Jag har aldrig kysst en kille som jag inte haft några känslor för | Jag älskar att styla mitt hår | Jag har lätt för att svimma, speciellt om jag äter och sover dåligt | Jag har jätte lätt för att "babbla" på för mycket, prata om massor med onödiga saker jätte snabbt som slutar med att jag inser hur dum jag låter | Jag dricker minst en Aloe Vera varje dag, har blivit besatt | Jag är jätte dålig på att köpa varma kläder, jag är ett stort fan av sommar kläder | Jag måste fortfarande pussa minda handleder och önska mig något när tiden är lika, måste alltid alltid alltid göra det | Jag älskar att lära känna nya personer och tycker det är så roligt att prata med nya människor | Jag älskar att kolla på skräckfilmer, verkligen ÄLSKAR, men när det gäller att gå i en mörk skog i verkligheten blir jag töntigt livrädd och vet inte vart jag ska ta vägen | Jag mår verkligen jätte illa av nötter |
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0