More about me -

Jag sätter rätt hårda krav på mig själv när det gäller träning | Jag älskar att köpa nya underkläder, jag kan aldrig få för mycket av det | Jag kommer inte i håg senaste gången jag inte var intresserad av någon kille, haha jag har sedan jag var sex år gillat någon mer eller mindre | Jag har jätte lätt att leva in mig i en helt ny värld när jag lyssnar på musik | Jag har verkligen jätte jätte svårt för att ljuga, det går inte | Jag har inga problem med att gå på stan utan smink, dock tycker jag att jag inte alls är fin utan smink | Jag blir jätte lätt sårad | Jag har aldrig provat att röka eftersom det luktar äckligt och är dåligt för kroppen | Jag önskade med hela mitt hjärta att det var sommar nu, värmen, glädjen och inga läxor |
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du fått skolfotona än? Det hade varit kul och se hur din klass ser ut. :)

2013-11-13 @ 06:41:31
Postat av: Anonym

Skulle du kunna tänkta dig att ta en fika med en läsare? :)

2013-11-13 @ 18:36:09
Postat av: Nadja Eriksson

varför redigerar du dina bilder så mycket? jag menar du blir helt RÖD i ditt ansikte, man ser ju att du "smothar" ut allting. kolla dina armhålor liksom hahahhaa. Vadfan? varför gör du så? :')

2013-11-14 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0