Massor med planer -

Hej mina fina läsare! Tänkte göra ett videoinlägg på era frågor imorgon? Låter inte det bra? Igår var det iaf en jätte mysig kväll/natt hos Alicia med flera härliga tjejer! Massor med girltalk och skratt. Imorgon är det flera planer som står på listan. Jag ska plugga, städa, göra videoinlägg, träffa Sofia i stan på morgonen, byta storlek på en av mina presenter, laga en sak i stan, plugga ännu mer och kankse träffa Raed. Massor att göra iaf. Hoppas ni har det bra iaf, pussar och kyssar! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen söt!

2013-11-30 @ 19:19:10
Postat av: Anonym

vad brukar du ha för skor på dig?
Och sedan undrar jag om du vet om man kan köpa primeboots på Gran Canaria (för du är ju ofta i Spanien), och i vilken affär i så fall? :) puss

2013-11-30 @ 20:17:48
Postat av: Anonym

haha till du som kommenterat ovan tror jag inte att man kan köpa primeboots på gran canaria???

2013-12-01 @ 05:12:07
Postat av: Sarah B

Hej Ottilia!
Du verkar vara en jättehärlig tjej & skulle verkligen vilja lära känna dig! Du verkar alltid så glad och sprallig och sprider sån energi genom bara datan!
Man känner nästan som att man saknar en sån vän när man kollar på dina videos ibland haha!

2013-12-03 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0