Lär känna mig bättre -

Om mig 
Namn: Ottilia
Stjärntecken: Skytte
Höger eller vänsterhänt: Höger
Motto: KBK (kör bara kör)
Röker du? Nej, och har aldrig testat.
Vilken parfym använder du? Olika men just nu Burberry Sport eller Victoria Secret.
Vad är du rädd för? Saw dockan
Gillar du berg- och dalbanor? ÄLSKAR
 
Favorit
Låt: Dance with me tonight - Olly Murs och The one that got away - Katy Perry
Sak att göra: Pussas och dansa
Sport: Fotboll tror jag
Dryck: ALOE VERA ♥
Serie: Pretty Little Liars
 
Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? En gång på riktigt. 
Tjejer du kysst? pussar mina tjejkompisar hela tiden.
Personer från lågstadiet du fortfarande har kontakt med? Katarina t.ex!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Mer än fem tror jag
 
Blandat  
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan har ju för fina texter alltså!
Salt eller socker - Har aldrig varit ett stort fan av socker och sött
Gillar du ketchup? Ibland, men inte ofta
Är du glad nu? Jag är riktigt riktigt glad faktiskt
Var du glad igår? Ja verkligen! Lycklig tom!
Vad dansar du till? Allting, tom när det inte finns musik
Stockholm är… ? Verkligen en jätte fin stad
Göteborg är… ? Bättre än bäst, mysigaste staden, LÖVE
Kan du sjunga? Sjunger hela tiden, om det är bra? Nja..
Har du kysst två människor under samma kväll? Nej det har jag inte.
Spaghetti eller makaroner? Båda två
Land du vill besöka? USA är helt klart med på listan 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0