För bra för att vara sant -

Hej BÄSTA läsare! Idag tänker jag ta en bloggpaus! Jag kommer tillbaka på lördag som vanligt och tänkte svara på alla era kommentarer då!
 
Ville bara berätta att igår hade jag världens bästa födelsedag, den slog nästan tom förra året! Jag mår så bra, jag mår verkligen toppen, jag mår inte bara bra, jag kan faktiskt säga att jag är lycklig. Ni vet inte detta men jag har varit väldigt deppig dom senaste veckorna, verkligen varit ledsen inombords, men denna veckan har allting bara gått uppåt, sedan i måndags har allting bara blivit bra. Igår hade jag en av dom bästa dagarna i mitt liv.
 
Min mamma är världens bästa som igen hade planerat en överraskingsfest för mig och mina närmaste vänner. Jag hade ingen aning. Jag kommer iaf hem och alla mina närmaste är här och firar mig. Jag fick många fina presenter och jag är bara så glad. Inte nog med det så är det andra saker som går bra i mitt liv just nu, tänker inte ta upp det här. Men ni personer som gör mina dagar bättre och läser detta, jag älskar er!
 
OCH IAF så tänkte jag idag bara koppla av och njuta av livet, haha låter lite roligt men så är det. Idag blir det tjejkväll/jacuzzikväll med några härliga och jag ska ha roligt. Ingeting annat än att ha roligt! Så alla ni läsare där ute, HA ROLIGT OCH VA GLADA! Livet är ändå väldigt underbart!
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Grattis grattis grattis i efterskott fina människa!!

2013-11-29 @ 10:09:36
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp lite bilder från din överasknings fest? :)

2013-11-30 @ 00:46:49
Postat av: Sosso

Kan du lägga upp bild på vad du hade på dig? :)))

2013-11-30 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0