Catching fire - Ja eller nej

Ett stort ja på filmen!
Jag och Mathilda såg den igår och vi hade väntat i 364 dagar om jag inte minns helt fel. Vi räknade ner dagarna på appen big day och båda två har en stor crush på Josh Hutcherson! Jag helt klart älskar den nya filmen Catching fire! Jag kan inte förklara med ord hur bra den är! Jag fick också en kommentar på bloggen om filmen, jag funderade också att gå på filmen mitt i natten men blev inte så, men jag tycker filmen är helt underbar! Helt MAGISK! Jag längtar redan till nästa film och hela min kropp är uppe i varv. Jag fick rysningar och fällde några tårar under filmen. SÅ BRA GJORD OCH SÅ BRA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS! Dock är filmen rätt förvirrande haha!
 
Och en rolig händelse jag måste berätta om var att Mathilda var lite sen innan filmen började och jag satte mig på en bänk och väntade i Bergakungen. Bredvid mig satt en annan tjej helt själv. Efter ungefär tio minuter började hon snacka med mig från ingenstans och det visade sig att hennes kompis också var sen. Vi snackade massor och hade jätte roliga konversationer! Jag älskar nya människor som vågar prata med en! Att sitta och vänta på Mathilda blev dubbelt så roligt när jag snackade med någon annan! Tycker vi alla borde bli bättre på att lära känna nya människor!
 
IAF GÅ OCH SE FILMEN NU NU NU NU, helt klart 5/5 av mig!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag såg den också på bio igår och det var lätt en av de bästa filmerna ever!

2013-11-21 @ 18:35:50
Postat av: anonym

Synd att du inte gcik på THG nigth, det var GALET alla skrek o var helt galna och odm som presenterade allt var sminkae och stylade som dom i huvudstaden i Panem och shiiiit börjar gråta nu !!

2013-11-21 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0