Banan omelett -

Dagens frukost blev banan omeletter/banan pannkakor innan träningen! 
- Nu när jag är ledig och har tid att göra frukost passade jag på att göra dessa omeletter! Jätte goda och jätte bra innan träning!
 
Detta recept + bild är tagen från Marie Serneholt's blogg
 
* Mosa en banan i en skål.
 

* Knäck två ägg över bananen. Vispa ihop till en smet.

 

* Tillsätt lite vanilj. Gärna färsk. (nyheten!)

 

* Stek i smör eller kokosolja. Jag tycker nästan det blir godast med kokosoljan. Smeten räcker till två stora pannkakor eller sex små.

 

* Klart! Jag toppade mina pannkisar med blåbär, hallon, ekologisk agavesirap och riven vanilj!

 

Smaklig spis!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit jätte interessant att läsa om din skolan osv, men jag hade velat veta och det är svårt att kolla in, jag ville gå någor med ekonomi där, hsr du jättebra betyg innan ellet dåliga, är det lätt att komma in?

2013-11-27 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0