28 November 2012 -

Åh vilken dag, vad mycket känslor. November 2012 var en svår tid för mig, jag var ledsen, riktigt ledsen. Det var min födelsedag och jag ville inte ens fylla år. Jag grät i korridoren och ville helt enkelt inte fylla år. Från att gråta av att vara ledsen till att gråta av lycka på en dag är otroligt. Efter skolan "kidnappade" Ajji mig hem till Michela och där gav dom mig en jätte fin sak från Raglady och sedan åt vi tårta och massor med gott gott. Senare hämtade jag ut ett par G-star jeans med Isabella jag hade fått i Gbg. Sedan när jag är påväg hem ser jag hela min fina klass stå på takterassen där jag bor och dom sjunger för mig. Jag hade ingen aning. Dom hade länge planerat denna överraskingsfest till mig och jag började gråta av lycka. Värdlens bästa dag. Dom hade samlat in pengar som jag fick (ungefär 1000 lite mer) och dom närmsta gjorde en "hemlig låda" för mig med massor med roliga saker i. Dagen efter åkte jag bort till London också med bästa Alicia. Åh, ni som gjorde min dag bättre än bäst den 28 November 2012, ni är guldvärda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! :)

2013-11-28 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0