13 November -

Hej mina finaste läsare!
Idag har det varit en lång dag, därför har jag inte hunnit blogga så mycket. Det började med att jag vaknade upp och mådde jätte illa. Jag ville egentligen inte gå till skolan men det gjorde jag ändå och jag gjorde ett prov. Jag har både prov imorgon och på fredag också, roligt... Senare efter en lång dag i skolan slutade jag kl 5 och gick och fikade med Sara och Ebba på Espresso House! Jag provade vit varmchoklad och det kan jag verkligen rekommendera! Åh så gott! Dock rätt så sött och jag är inte ett stort fan av söta saker. Nu har jag kommit hem och ska snart gå ut med min hund. Tänkte ta en riktigt långpromenad. I skolan idag förutom provet hände det väll inte så mycket förutom att jag, Ebba, Sara, Iman, Valentina och Oliver gick in till ett grupprum själva och hade det jätte roligt. Hade mycket samtal om lite allt möjligt, rätt så mycket djupt tjejsnack dock. Så mycket skratt. Jo faktiskt så kan man köpa Aloe Vera i skolan nu, JAG BLEV ÖVERLYCKLIG KAN JAG SÄGA ER!
Pussar och kyssar ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0