Skolavslutning -

Oj vad sorgligt detta var, idag kl elva åkte jag för sista gången till min skola som jag har gått i från 7-9 ! Det värsta var att lämna alla kära klasskompisar eftersom våran klass är mer som en familj än en klass. Vi fick tårta och jag hade gjort en film på drygt 15 min som jag visade för klassen ! Jag har sparat i hop filmklipp och bilder sedan sjuan, det blev väldigt känsligt att kolla på och redan då började flera gråta. Senare höll lärarna tal och vi pratade massor, efter det hade vi världens kramkalas och alla började storgråta utom tre personer, haha! Jag kände mig lite kunglig också som gick fram till våra två klassförståndare och sa vad jag tyckte om dom, den ena hatar jag och den andra älskar jag och jag sa så som jag tyckte om dom och gick sedan bort med betyget i min hand. 
Åh våran älskade musikklass 9E, så många minnen har vi. Allt från barnmusikalen till alla konserter till musikvideosarna. Vi är så konstiga och jag älskar verkligen varenda en i klassen, bästa bästa klassen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem hatar du och vem älskar du? Är det Erik F du hatar? Haha bara undrar då jag går på din skola!!

2013-06-11 @ 15:51:06
Postat av: Anonym

Kan du inte visa videon?

2013-06-12 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0