Q/A - Om vad jag bloggar om

sv - Hej tjejen ! Jo nu är det såhär att alla har så många åsikter och tycker olika, vissa läsare älskar inspiration och fina bilder medan andra är mer intresserade vad jag gör och vilka jag umgås med osv ! Jag försöker göra mycket av båda delarna helt enkelt , dock vet jag att det har blivit väldigt mycket inspiraions inlägg denna vecka då jag faktiskt inte har alls gjort så hemskt mycket i vardagen, denna veckan har jag tagit det rätt lugnt än vad jag brukar göra. Jag tycker då det är rätt onödigt att skriva vad jag har gjort när det faktiskt inte har hänt speciellt mycket intressanta saker. Kusinen har varit på besök och jag har försöker umågs med henne så mycket som möjligt, sedan har jag träffat självklart några få kompisar men som sagt mår jag inte heller jätte bra och det har hänt några saker som är privata. På tal om det, innan har jag fått kommentarer som t.ex - "varför berättade du inte vad du gjorde den natten" "vilka umgicks du med den dagen" osv osv, jag skriver inte alltid vilka jag är med hela tiden, på ett sätt vill jag ha ett "privat liv" också. Nu vet jag att du inte skrev att jag bara ska skriva om vardag osv men detta svar är till alla läsare som har undrat. Men jag ska tänka på att skriva lite mer om vardag också, tack så mycket för din kommentar ! Jag tycker det är jätte vitkigt vad mina läsare tycker ! Puss och kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0