Nyttiga veckan -

- hello guys ! Idag vaknade jag kl 10 av att Jennifer ringde och undrade om jag ville följa med till havet, egentligen vill jag det men jag valde faktiskt att vara hemma idag. Jag ska bara ta det lugnt och troligtvis städa mitt rum och rensa ut lite kläder. Tänkte också träna om min mage slutar göra ont. I Spanien var jag jätte nogran med att träna och dricka vatten sedan kom jag hem till Sverige och drack redbull varje dag plus åt minst två cheesburgare varje dag, haha. Min mage känner jag mår INTE bra av det, jag och min mage mår bara inte bra av att äta för mycket onyttigt. Så jag gick ner nu till coop och köpte massor med nyttiga saker, allt från kvarg till frusna bär till mörkt nyttigt bröd. Mamma som tur är äter nästan alltid nyttigt och lagar varje dag nyttig mat, så denna veckan så ska jag bli nyttigt och dricka mycket vatten. Nu ska jag iaf kolla ett PLL avsnitt och kanske äta lite nyttigt mellanmål med kvarg och bär ! Pussar och kyssar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0