Igår -

- Planerna ändrades mycket igår men kvällen/natten blev sjukt bra kan jag säga er ! Jag mötte väldigt många på mc donalds i stan igår och vi splittrades och gick åt olika håll. Jag, Moa, Anton, Simon, Viktor och Oliwer gick till lite olika butiker och kollade. Senare åkte vi en snabbis hem till mig och sedan hem till Viktor. Hos Viktor kom sedan Ellen, Cissi, Ida, Sara och Daniel. Vi hade lite heta ämen haha och pratade mycket och skrattade. Härliga människor hela högen kan jag säga er ! Efter någon timma sådär gick vi ut och var på en promenad kan man väll säga. Då kom Albin också ! Vi var ute då ett tag och sedan splittrades vi igen. Jag, Moa och killarna hade många planer och tänkte först gå till natt-donken och efter det bada i natten med dom vi träffade förut MEN så blev det inte riktigt. Det slutade med att jag, Moa, Anton och Albin var hemma hos Viktor och chillade. Vi pratade massor och senare gick Albin. Jag, Moa, Anton och Viktor dygnade och jag råkade somna vid kl 7 ungefär... Då stack Moa och vid tio ungefär lite senare gick jag upp med Anton och Viktor och käkade en jätte god frukost. Jag stannade med dom två killarna till kl 15 och nu är jag hemma. Planerna för ikväll är inte helt säkra med just nu så tror jag att jag ska möta Moa senare på kvällen och träffa massor med andra, tagga !
Pussar och kyssar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0