Igår -

- Hej lovies ! Bloggningen igår var lite halv kass men nu är jag på banan igen ! Igår var det fullt upp hela dagen ungefär, vaknade upp hos Ronja och vi stack tidigt till tåget ! Vi somnade ungefär vid 5 på morgonen och jag gick upp kl 9, så var ju lite som en zombie början av dagen. Jag var iaf hemma vid 12 och stack och gjorde ögonfransar. Efter det åkte jag hem och laddade mobilen för den var död. Jag hade planerat att va med några killkompisar i Mölndal och Linus var ändå i stan så han kom hem till mig medans min mobil laddade. Jag och Linus chillade bara och pratade. Senare gick vi till korsvägen och tog 753 till BurgerKing där vi träffade Viktor och Anton. Jag följde med Viktor och Anton hem till Viktor och vi tog det lugnt och pratade om massor. På kvällen stack vi till sjön och badade där flera var. På vägen träffade jag Nicole spontant och det slutade med en myskväll hemma hos henne. Det är så skönt att träffa massor med underbara människor innnan man åker nu, love u all guys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0