Fina vänner -

- Efter några timmar vid havet med bästa Moa så loggar jag in nu på bloggen och fått flera jätte fina kommentarer, ni förstår inte hur glad jag blir och hur mycket mer jag vill blogga. Kommentarerna blir flera nu och jag får mer och mer mail ! ( [email protected] ) ! Mitt humör går sakta med säkert mer uppåt tack vare alla mina nära och kära. 
Herre va snygg du är kvinna!! - från Ellen -
Tack snyggaste Ellen , grym är du ! ( och till alla mina läsare borde ni checka in hennes och Ida´s blogg, två häääärliga tjejer ).
 
fan va snygg du har blivit men va har du för bh storlek? - från anonym - 
- Haha nämen tackar tackar, och det där med bhstorlek är väll inte så intressant för dig ;) 
 
Så jävla underbar är du och din blogg är fantastisk ! - från anonym -
- Åh tack så jätte mycket kära du ! Vad glad jag blir, tack tack tack tack !!
 
Jo nu ska jag byta om och gå ut och äta med min älskade mamma och sedan ikväll sover Bella här, vill tacka igen alla mina nära och kära plus alla mina underbara läsare ! Ni behövs verkligen och gör mig så glad ! Pussar och kyssar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0