1 hel mil -

- Godmorgon alla fina ! Igår sprang jag och Bella 1 mil, så härligt ! Vi avslutade med att springa vid hamnen och sedan efter det gjorde vi intervaller ! Det var också perfekt väder att springa i då det var rätt svalt och jag sprang bara i sportbh och träningsshorts ! Vi hade också ett litet styrkepass och stretching på min takterass. Jo nu idag vaknade jag lite efter åtta av att Bella höll på med sin packning då hon skulle ta ett tåg redan vid tio. Hon åt frukost och har lämnat mig här. Jag ligger just nu i min säng och snapchattar och smsar med lite alla möjliga. Tänkte gå upp nu och äta lite frukost och senare ska jag möta Michaela på centralen då vi ska hem till mig och sola på takterassen med lite gott gott. Planerna sedan är lite oplanerade men i kväll/natt sover iaf Moa här ! Ska bli super mys ! Hoppas ni får en underbar dag, pussar och kyssar !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0