Im in the space

Hej hej bloggen !

Idag vaknade jag upp med ett jätte stort rött öga ! ? 
Det gör ont och ser jätte fult ut, vet inte vad jag har gjort heller.
Plus att jag har träningsvärk lite överallt om ni ville veta på köpet.
 
Idag blir det att inte göra så mycket helt enkelt, jag ska vila mitt öga lite nu 
och senare ska jag ut och spela fotboll eller basket tänkte jag. 
 
Igår sprang jag faktiskt på kvällen och det gör jag väll idag med plus lite rumpövningar
och plankan osv.
det heter ju trots allt sportlov♥
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

åh, att ha ett rött öga låter inte så mysigt! Hoppas det blir normalt snart. Och träningsvärk är bra, det ska man inte klaga på ;) haha!

Svar; Ja! Då delar vi dröm! Vi ska först på x factor tourkonsten, sen ska vi på one direction också! Gånger två, jag ska gå med två olika personer då det varit strul så jag var tvungen att köpa en 1D biljett..hah! En lång historia ;)

2013-02-13 @ 15:14:37
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin bild! Och hoppas ögat blir bra då, haha!

- Jag har varit i skolan och ska snart på fotbollsträning och sen innebandyträning! :)

Btw, om du har tid/lust vore det snällt om du kunde kommentera en önskerubrik på mitt senaste inlägg! :)

2013-02-13 @ 16:02:37
URL: http://emeliieanderssons.blogg.se/
Postat av: Othilia Li

Fin blogg!

2013-02-13 @ 16:07:01
URL: http://othiliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0