Härlig dag

Hej alla fina läsare, det har varit dåligt internet idag så därför inte så många inlägg idag.
 
Idag har vi varit lite i Madrid och det har varit jätte fint väder ! 
Jag var ute och sprang ungefär 5 km idag och senare gick jag in och gjorde plankan
i två min x 2 och lite rumpövningar från boken bodylicious
Allt slutade med en härlig dusch och läsning ute i solen med boken LIFE OF PI.
 
Nu på kvällen ska vi äta jätte god mat och imorgon åker jag till min faster som 
bor här i Madrid !
Jag gissar på att att jag och min faster kommer shoppa, äta god mat, träna, gå ut med hennes hund och spela
lite ps3 på kvällen som vanligt. Mys mys ! 


Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

sv: Ja men verkligen! :D
Tack så jättemycket, vad glad jag blir!

Allt är bara bra med mig. Själv då? :}
Kram!

2013-02-15 @ 22:12:56
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: Filippa

Hoppas du får en bra lördag!

2013-02-16 @ 09:06:19
URL: http://modernsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0