Vilken är din favoritserie?

Valentinas favorit serie - Teen wolf - U N D E R B A R!!! Den har verkligen allting; snygga killar, spänning, bra handling. Den är så bra! Det handlar om en kille som blir biten av en annan varulv, och sedan försöker han att komma på vem det var som bet honom, så att han kunde bli vanlig igen. Det är massa kärlek och spänning, den är superbra. Jag rekomenderar den verkligen ifall man gillar t.ex twilight (fast utan vampyrer, då). 
 
Ebba favorit serie - Vampire diaries - Typ Twilight men med mer sex, bättre skådespelare OCH SÅ SNYGGA BOYS!  
 
Saras favorit serie - One three hill - En av de bästa serier jag har sett! Det handlar om ett helt vanligt high school liv men med så mycket drama! Hela nio säsonger med sorg, glädje och många snygga killar! Den har verkligen allt en serie behöver och man fastnar så lätt!! Verkligen värd att kolla på! 
 
Min favorit serie - Pretty Little Liars - Jag har skrivit detta innan tror jag, men herregud vad jag älskar Pretty little liars! Jag kan bli lätt utråkad av filmer men inte av denna serie, det händer något nytt i varje avsnitt och det älskar jag! Det är så spännande så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland!!! Dock är Pretty Little Liars den ÄNDA serien jag någonsin har sett hehe. Men jag älskar denna serie iaf och det bästa är att det är lite "skräck" i serien, mördare och massor som jag ÄLSKAR! Sedan kärlek och annat som dom flesta serier har. Dock är denna speciell! Har faktiskt fått flera killar att kolla på det, så ni killar där ute kan också ge det en chans! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte du göra ett inlägg och visa vad du önskar dig i julklapp? Vet inte vad jag ska önska mig så vill jättegärna ha lite inspiration!
Superbra blogg, massor med kärlek till dig!

2013-12-10 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0