Upp tidigt och träna -

"Åh jag ska lägga mig nu och sätta på någon romantisk film, någon lika mysig som the notebook."
Det är en lång dag framför mig imorgon. Jag har sovmorgon till kl halv ett men jag ska ändå gå upp vid kl sju imorgon. Jag ska faktiskt vara på gymmet redan vid åtta! Jag ska gå på passet skivstång - intervall! Sjukt taggad!!! Ska vara ett riktigt jobbigt pass, jag kommer ha världens träningsvärk, ah ♥ Sedan börjar jag skolan och sedan efter skolan ska jag fika med Michaela och Sofia. Sedan efter det ska jag iväg, och massor mer. Ja strunt samma, mer information imorgon! Hoppas ni läsare har haft en underbar dag, det har dock inte jag haft. Verkligen en ritkig depp dag idag. Men när jag kom hem så köpte jag ett par blommor på vägen till min mamma, så hon blev lite glad. Jag insåg hur underbart det är att ge andra glädje när man själv mår dåligt! Pussar och kyssar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0