Tre kommentarer från igår -

Q - gör du headers? om inte, vem gjorde din? :)
 
A - Tyvärr jag gör inte headers, så fall bara till nära och kära. Jag gjorde min egna! Kram 
 
Q - Du är underbar tjejen, keep going queen
 
A - Tack vad du är gullig! Tack tack tack!

Q - Kan inte du göra ett inlägg och visa vad du önskar dig i julklapp? Vet inte vad jag ska önska mig så vill jättegärna ha lite inspiration! Superbra blogg, massor med kärlek till dig!
 
A - Tack tack tack för det första! Jo självklart, men det är inte så mycket jag önskar mig faktiskt. Knappt något haha! Eftersom det ända jag önskar mig i julklapp är en London resa! Kärlek till dig och tack för kommentaren! KRAM KRAM
Men här är en lista på 20 saker jag vill ha/önskar mig - 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0