Tre filmer jag aldrig tröttnar på -

Mean girls - Inte nog med att jag aldrig kommer tröttna på den är att detta är min favorit film! En gång kunde jag inte sova så jag såg denna film säkert minst 7 gånger på en natt, om och om igen. Jag kan se denna filmen hur många gånger som helst, den är helt underbar. Det roliga är att jag kan alla repliker och alla scener utantill men varje gång jag ser den är det som jag aldrig har sett den! Svårt att beskriva. Jag är en riktig tjejfilms lover, denna filmen är perfekt. 
Scooby Doo - Jag har älskat denna filmen sedan jag var liten. Jag kan verkligen inte sluta tröttna på denna. Jag kommer i håg när jag och min familj bilade ner till Frankrike en gång och den ända filmen jag såg om och om och om igen var Scooby Doo på den resan. Varje gång jag såg den var det som jag aldrig hade sett den innan. Det är helt otroligt hur jag kan se om denna filmen utan att jag tröttnar, fortfarande kan jag sätta på denna filmen på kvällen. Den är riktigt mysig faktiskt och sjukt rolig för mig som har dålig humor.
Katy Perry Part of me - Denna filmen är helt otrolig. Denna film är som Justin Biebers film. En stor dokumentär om Katy Perrys turne. Jag är ett stort fan av Katy Perry och jag är helt fast i filmen. Jag kan spola tillbaka tillbaka tillbaka hela tiden när hon uppträdar live. Jag har helt klart en tjej-crush på Katy Perry. Hon är verkligen en underbar människa och helt fantastisk live, jag får gåshud varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0