Questions and answers -

Q - Hej Ottilia!  Du verkar vara en jättehärlig tjej & skulle verkligen vilja lära känna dig! Du verkar alltid så glad och sprallig och sprider sån energi genom bara datan! Man känner nästan som att man saknar en sån vän när man kollar på dina videos ibland haha!
 
A - Åh vad du är gullig, vad glad jag blir, åh blir så så så så glad!!! Massor med kramar och kärlek till dig! ♥
 
Hur utalar man ditt namn? Otilja?

A - Oj, ja det är väldigt många som utalar mitt namn fel. Kan säga det i ett videoinlägg någon gång, men man säger ungefär - Otilia med bara ett t liksom! Svårt att förklara haha!
 
Q - Hur kan du vara så otroligt fin? 
Jag kommer ihåg när jag och mina kompisar satt för typ tre år sedan och tyckte du var jättefin på dina profilbilder på facebook, och sen har åren gått och jag har följt din blogg varje dag. 
Du verkar vara universums gladaste solstråle, och så himla positiv! Du är LÄTT min förebild! <3
 
A - Åh herregud vilken fin kommentar, hela mitt hjärta blir varmt och glatt nu! Haha ungefär så, jag blir så otroligt glad nu förstår du! Vill blogga ännu mer nu! Åh tack vad du är söt, tack tack tack! Massor med kärlek till dig tjejen! Åh tack ♥ ♥ 
 
Q - Nu kommer jag lite efter här och frågar en fråga, menmen.. Kan inte du skriva ett inlägg om din familj? Din mamma, pappa, syskon och så! Superbra blogg! Verkar som en väldigt härlig person! :)))
 
A - Hej hej! Nej nej, bara roligt med frågor! Det är inte så mycket att säga om min familj faktiskt! Jag bor med bara min mamma och aldrig med min pappa (pga privata saker) och jag har inga syskon. Min mamma är helt underbar och jag älskar henne med hela mitt hjärta ♥ Känns nästan som vissa kompisar hellre vill träffa min mamma mer än mig ibland haha ;) Min pappa bor jag som sagt inte med, och jag träffar han inte alls ofta. Sedan så har jag inga syskon och ibland är det väll skönt och ibland lite ensamt, så är det. Dock har jag en hund istället, hon är lite som en lillasyster! Min bästa bästa hund Pingla! Och tack tack tack, gullig du är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0