Otursdagar -

Hej bloggen - 
Igår hade jag en riktig otursdag känns det som.. Jag mådde illa hela dagen pga att jag inte hade sovit något plus att jag har tappat bort min plånbok. Jag blir så arg inombords. Som tur var kom Isabella till mig igår när jag var själv, behövde en vän vid min sida. Idag hade jag världens bästa dröm också, sedan vaknade jag åtta och insåg att den inte var sann, haha. Jag och Isabella satte på filmen - hur många kramar finns det i världen, dock somnade jag om under filmen och vaknade halv tolv, helt sjukt. Jag brukar aldrig sova så länge. Jag har nu druckit massor med te och jag och Isabella ska åka i väg och gymma nu. Jag ska åka till hennes gym idag då mitt gymkort är borta i plånboken. Sedan efter det måste jag ringa lite till västtrafik och leta efter min plånbok. Hoppas ni får en bra söndag, pussar och kyssar! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0