NEW YORK BABY -

Åh herregud jag är så glad så jag fällde några tårar förut, min dröm ska gå i uppfyllelse, JAG JAG JAG JAG ska åka till New York nästa år?!?! Det är helt sjukt för mig, det är min dröm. Jag trodde att jag skulle få åka till London, det var min födelsedag/julklapp detta året, London! Sedan när jag öppnar min flygbiljett så står det inte London, det står f*cking NEW YORK! Jag började gråta lite smått eftersom det är stort för mig att åka till New York, jag har aldrig varit där! Det ända stället jag har varit på utanför Europa är Mexico. Jag ska spara pengar som attan nu och verkligen shoppa loss i New York, ah. Bästa julklappen någonsin, helt otroligt vad jag längtar. 111 dagar kvar, eller rättare sagt 110 eftersom kl är ett. AH JAG ÄR HYPER NU!!!! Pussar och kyssar alla fina bloggläsare, hoppas ni hade en lika bra jul som mig ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0