Just nu - P L L

Åh nu ligger jag i min säng redo för att sova, ska bara kolla ett pretty little liars avsnitt innan. Jag är så trött efter denna långa dag och är redo för att gå upp redan 20 i 7 imorgon. Jag ska möta Tania innan gymmet och sedan ska vi tillsammans gå på skivstång - intervall! Jag känner redan hur träningsvärken i rumpan kommer från gymmet IDAG! Eftersom både jag och Tania har sovmorgon till kl halv ett imorgon kan vi länge sitta och t.ex basta efter träningen imorgon och sitta i lugn och ro och äta. Ska bli super. Efter skolan imorgon så blir det att åka hem, städa och plugga. Ja inte så mycket mer än det faktiskt. Godnatt, pussar och kyssar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0