Just nu -

- Sitter just nu i skolan. Självklart när jag kommer till gymmet idag på morgonen så är passet skivstång - intervall imorgon. Det blev att jag gymmade i två timmar istället. Det var dock rätt härligt det med. Efter gymmet drack jag en gainomax och sedan stack jag till skolan med ett paket sushi jag köpte på vägen. Nu sitter jag på psykologin och har lektion. Vi har en liten rast nu dock. Efter skolan ska jag möta två favoriter, Michaela och Sofia! Jätte mysigt! Imorgon ska jag gå på passet skivstång - intervall iaf, så tagga att gå upp kl sju igen! Men jag älskar att gymma på morgonen då jag blir så lugn senare på dagen eftersom jag redan har tagit ut min energi på gymmet. Hoppas ni har det bra allihopa! Pussar och kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0