HELA MITT 2013 -

Januari 2013 - Oj, detta var längesedan, kommer knappt i håg Januari, jag har förträngt det mesta den här månaden. Jag mådde inte alls bra och var i en mindre depression på riktigt pga privata saker. Dock en rolig sak som hände i Januari var att vi spelade in våran egna musikvideo och hade gjort klart våran egna låt i min förra klass 9E! Det var en rolig upplevelse att spela in sin egna låt! 
Februari 2013 - Ja det var här allting började gå uppåt från min depression! Saker och ting började gå åt en bra väg och jag var mycket med kompisar. Det var flera tjejkvällar och flera roliga stunder. Jag stack också en snabb sväng till Madrid. Mer än så kommer jag inte i håg av Februari, eller jo det var en kall månad i Sverige och vi åkte skridskor med klassen, haha!
Mars 2013 - Gud, mitt minne är helt borta känns det som haha! Kommer knappt i håg vad som hände i Mars. En rolig sak som hände här var att jag stod modell för Desigual och en tråkig sak som hände var att jag ramlade igenom isen när jag var ute med Bella och gick. Lite "nära döden upplevelse" där. Nä men har inte så mycket att säga om Mars, en rätt tråkig månad. Jag var med vänner och skolan gick bra. Inget speciellt så.
April 2013 - April, DEN MÅNADEN JAG SÅG JUSTIN BIEBER LIVE! Kommer i håg det som om det vore igår. Jag var med Jennifer, mamma och Madelene i Köpenhamn, jätte trevligt! Typ det ända som jag kommer i håg från April, hehe.
Maj 2013 - Ma maj maj, detta var en bra månad med mycket händelser. Jag träffade massor med människor, lärde känna nya och mycket roliga händelser. Jag var modell i början av maj kommer jag i håg. Senare under maj så blev det varmare i Sverige, miljön började bli grönare och glädjen började. Senare i slutet av maj hade vi våran avslutnings konsert också där jag hade huvudrollen! Maj var en riktigt bra månad!
Juni 2013 - Här började äntligen sommaren! I början av Juni så åkte vi på klassresa till skara sommarland som var jätte roligt! Haha det roliga är att jag fortfarande är med i Skara sommarlands broschyrer, var med i reklam där för flera år sedan. Iaf så hade vi våran bal i Juni också! Helt underbart och jag hade på mig min drömklänning! Love love love! Senare slutade vi nian och jag gjorde en film till våran klass, saknar klassen väldigt mycket faktiskt. Jag grät så mycket dagen då jag lämnade klass 9E. Den kvällen vi slutade var det också avslutningsfest som var en mysig kväll/natt. Två dagar ungefär efter skolavsltuningen iaf åkte jag iväg till Spanien och var där ända till första juli.
Juli 2013 - Juli var den ända månaden jag var hemma i Sverige. Jag var bara hemma tre veckor på hela sommarlovet(som består av 10 veckor). När jag var hemma umgicks jag med flera nära och kära och hade verkligen så många roliga sommarkvällar. Riktigt bra sommar minnen. Jag stack också en dag till Marstrand, mys mys. Efter någon vecka i Göteborg stack jag till Skövde och hälsade på min syster. Där var vi med i en film(bil reklam film) och jag hade flera mysiga kvällar med henne. Jag var också med på min fasters bröllop och var hemma hos kusinen några dagar. Efter ungefär 1-2 veckor i Skövde åkte jag igen till Madrid.
Augusti 2013 - Jag kom hem från Madrid dagen innan gymnasiet skulle börja, Isabella var med mig en vecka i Madrid som var sjukt trevligt! Jag kommer i håg natten innan första dagen i gymnasiet, jag kunde inte sova någonting haha. Det var iaf en trevlig månad och hela mitt liv blev lite som "nytt" då man träffar så otroligt många människor i gymnasiet. En helt ny klass och helt nytt schema. 
September 2013 - Ja, det känns som det var längesedan men ändå som igår. Det var här jag märkte vilka kompisar i klassen/skolan man kom närmare. Det var under September man umgicks jätte mycket med alla nya personer! Kommer inte i håg så mycket som hände i September förutom alla nya kompisar man fick då.
Oktober 2013 - Oktober, det var här jag fick se min gud Macklemore live! Rättare sagt Macklemore och Ryan Lewis! Dom två killarna är helt underbara! Jag och Jennifer var iaf själva i Stockholm, helt själva i en stor stad. Helt sjukt vad roligt vi hade. Vi gick på konsert och shoppade massor! Senare under oktober var ju också Hermods insparksfest, dock blev det ju en stor diss när jag inte ens kom in haha! Helt kaos! Just det, sista oktober också var det Halloween fest, ah! En riktigt riktigt riktigt bra kväll!
November 2013 - Åh min månad!!! November 2013 tror jag har varit den BÄSTA månaden av 2013, helt ärligt. Allting var bara så perfekt här, love, friends and happiness!!! Jag vill spola tillbaka till November helt ärligt. Bara en månad sedan det var november jag vet, men ändå. Mycket kan ändras på en månad. Två lite större händelser här var överraskningsfesten för Ellen och Cissi som var så himla rolig, sjukt bra kväll! Sedan helt klart min födelsedag, bästa födelsedagen helt klart! Åh, så bra bra bra bra bra bäst var den. 
December 2013 - Ja då är snart December slut, lite upp och ner har den här månaden varit om jag ska vara ärlig. Det har inte riktigt gått som jag har tänkt mig och jag har också stressat så mycket i skolan nu, helt galet. Nä en liten diss på December faktiskt. Julen är riktigt mysig men ja, annars blev inte December en så lyckad månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0