Hej bloggen -

Igår var det en lång dag som bestod av otur, pussar, fika, städa, aloe vera träning och dusch. 
Jag tränade redan kl åtta på morgonen inne på gymmet men sedan när jag skulle mot skolan tappade jag min mobil på stengolvet. Fick massor med nya sprickor. Great! En timma efter det säger Emma att det är fredag den 13:e! Jag visste att det var Lucia, då jag hade glitter i mitt hår men jag kopplade inte riktigt att det var en oturssdag! Sedan fikade jag efter skolan med några kompisar och sedan när jag kom hem tog jag en lång dusch. Jag fick så ont i magen så jag vet inte vad, jag stannade hemma igår kväll och somnade jätte tidigt då jag hade så ont..
 
Jag ber iaf om ursäkt att jag inte bloggade igår! Hade så mycket annat att tänka på igår.  
 
Dagens planer är att först städa mitt rum och faktiskt nog städa ut min garderob. Jag kanske hinner plugga lite också. Senare mot kvällen så ska jag gå på jul på Liseberg! Ah jätte mysigt! Mer information om det senare! 
Pussar och kyssar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0