Gymmet -

Jag är så glad nu, jag har uppgraderat mitt friskis och svettis kort nu så jag kan gymma när jag vill, gå på alla pass och även gymma på helger! Förut kunde jag endast gymma på vardagar från kl 07.30 - 15.30! Så nu kan jag satsa ännu mer på träningen, tom 110%. För övrigt åt jag en caesarsallad på Joe farelli's och sedan stack jag till gymmet. Idag gymmade jag en och en halv timma! Var jätte skönt att gymma idag då det knappt var några på gymmet. Det blir att träffa Felicia på onsdag istället, ska troligtvis gymma med henne. Åh imorgon är det julafton också! Ah! Åh nu ska jag fortsätta äta kvarg med jordgubbar och sätta på ett Pretty Little Liars avsnitt!
♥ Pussar och kyssar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0