Gym is my new boyfriend -

Blogg.se har krånglat på morgonen så därför har det inte kommit upp några inlägg på morgonen -
Idag vaknade jag och Felicia tidigt för att gymma. Hon följde med mig på ett pass idag. Känns jätte skönt i hela kroppen nu. Jag har precis ätit kvarg nu och ska ta en frukt och sedan en lång dusch. Dagens planer är att åka hem till Sofia. Behöver prata ut lite med henne. Sedan ikväll ska jag sova hemma själv, jag mår inte speciellt bra. Imorgon ska jag träffa Jennifer, jag funderar på att gymma lite, men känns som jag måste vila kroppen lite faktiskt, får se. Sedan på söndag ska jag gå på ett jobbigt pass med Felicia - jympa intensiv! Ska bli härligt! På måndag igen ska det bli gym. Nu när det inte är några prov att plugga till så satsar jag på träningen. Känns skönt att kunna fokusera hårt på något som jag tycker är roligt.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0