Godmorgon -

Godmorgon mina fina! Jag har precis spelat in med systemkameran en video med alla mina presenter + svar på frågor! Dock måste jag klippa i hop osv, plus att internetet krånglar. Videon kommer troligtvis upp imorgon iaf! Nu ska jag åka iväg för att äta på restaurang med Sofia! Ska bli super mysigt! Har knappt ätit någon frukost så är jätte jätte hungrig! Jag vaknade ungefär vid halv tio och gick ut med min hund. Sedan hann jag bara dricka lite te innan jag spelade in videon till bloggen. Måste iaf dra nu, jag och Sofia ska va på stan ett tag också, pussar och kyssar!♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: uppdatera lite nya bilder du kör med lite lika bilder hela tiden;)

2013-12-01 @ 16:57:39
Postat av: Jag

Jag måste bara säga detta, efter att jag läst din blogg och kollat på alla dina videos du har lagt upp på youtube verkar du vara världens härligaste människa, ååh jag skulle velat ha en som dig som vän. Du är så underbar och så himla vacker, ville bara få det ur mig, puss&kram!

2013-12-01 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0