Five things -

Ja, jag älskar att skriva allt från på min blogg till noveller. Skriva är en av mina passioner i livet helt ärligt! Självklart älskar jag att skriva dagbok! På kvällar sätter jag mig alltid i mitt rum, med tända ljus och skriver dagbok. Kanske inte varje kväll men någon gång i veckan är mysigt. Jag skriver ner tankar, vad som har hänt, hur jag känner osv. Jag har gjort det fram och tillbaka i två år nu. Jag tycker verkligen det är jätte roligt att läsa vad jag gjorde i början av 2012 t.ex. Vilka killar jag gillade då, vilka jag umgicks med som mest och hur jag tänkte om vissa saker osv. Jag tycker det är super roligt iaf! Det bästa kommer nog vara när man är mycket äldre och kan läsa i den! Ett bra sätt att ta ut ilska för mig är att skriva också, haha!
 
 
Åh vad jag älskar att prata i telefon! AH! Jag inser när jag tittar på mina senaste telefon samtal hur MYCKET jag pratar i telefon hela tiden. Det är galet ibland. Det roliga är att jag pratar MINST en timma med alla mina kompisar haha! T.ex idag pratade jag säkert två timmar i telefon med Sofia innan jag träffade henne. Jag har så mycket att prata om hela tiden känns det som. Jag går också alltid ut med min hund minst en gång om dagen och då ringer jag nästan alltid en kompis. Jag tycker det är så sjukt mysigt på något sätt. Jag är inte alls stort fan av sms, beror på dock. Men när jag ibland inte orkar svara på sms ringer jag istället. Jag älskar verkligen att prata är nog sanningen.
Detta sa Bea till mig på min födelsedag, att jag är en väldigt kärleksfull människa eftersom jag kramas hela tiden. Ja jag älskar närhet och kärlek helt enkelt med mina kompisar. Nästan alla mina tjejkompisar pussar jag på när jag säger hej och hejdå. Sedan speciellt om jag gillar en kille vill jag pussa på honom hela tiden typ hehe. Jag tycker det är så mysigt! Jag tycker helt ärligt att man ska kramas mer i världen, ja det tycker jag verkligen!
 
Ja, alla som har träffat mig på fester eller bara helt enkelt hemma hos mig vet om denna punkt. Jag älskar att dansa och kommer nog alltid göra det. Jag har gått i dans i 13 år och är helt vild när jag får dansa framför spegeln eller någon annan stans, jag skämtar inte. Jag kan göra moonwalk, shuffle, hoppa, headbanga och röra min kropp väldigt väldigt snabbt. Jag älskar verkligen att dansa. Min energi passar bra i hop med dansen. Jag älskar att dansa och röra på mig, HELA TIDEN.
 
Ja jag sjunger i duschen och lever in mig i en helt ny värld, så är det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga up lite bilder från sommaren (hösten är tråkig)
:(

2013-12-01 @ 20:47:36
Postat av: andersson

Hur gör du stilen på tex skriva dagbok o de på bloggen?

2013-12-01 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0