30 December -

- Herregud vad trött jag är, jag har gymmat varje dag denna veckan - 
Idag blev planerna rätt så ändrade faktiskt, men dagen slutade jätte trevligt verkligen! Först var jag hemma ända till kl 3 och sov/vilade kan man säga, sedan stack jag till gymmet med Felicia och vi kom försent till passet jympa - intervall så vi körde på Spinning istället! Jäklar vad jag svettades haha! Efter det drog jag hem och duschade och åt. Ungefär kl åtta/nio stack jag och Felicia och mötte upp Linus. Efter det mötte vi upp Julius och åkte hem till mig. Hemma hos med tog vi det bara lugnt och åt massor med gott gott. Efter någon timma kom Alex och Isak hem hit till mig. Vi pratade mest och tog det lugnt bara. Jätte trevligt och dom sista som var kvar här var Linus och Felicia och dom har precis åkt. Nu ska jag somna till en film och redan kl åtta imorgon ska Felicia vara här och vi ska gymma. Trevligt trevligt! Pussar och kyssar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0