Q/A

 Svar - Roligt att du skriver det då jag köpte en ny bikini för några dagar sedan ! Tyvärr har jag bara haft en bikini jag har använt ( den bruna ) då jag har väldigt svårt för att hitta en bikini som passar mig. Jag ska ha liten storlek på underdelen och rätt stor överdel , men äntligen så hittade jag i helgen en jätte fin ny bikini från märket ROXY då man kunde välja olika storlekar på över och underdelarna ! :) Just det, jag har också en sliten bikini hos Bella haha!
Svar - Jag vet att bilderna ser kanske lite "konstgjorda" ut, men dessa bilder var tagna innan jag stod modell för Desigual och jag var rätt uppsminkad, sedan är det MOBILDBILDER och MÖRKT LJUS som gör att bilderna ser rätt tillgjorda ut. MEN dom är inte redigerade på något sätt, dessa är inte ens redigerade med starkare färg ! 
Sedan så var vårat uppdrag att se ut som skyltdockor, så vi vårat utseende var rätt "tillgjort" ! Kram
Svar - Jag redigerar mina bilder i Photoshop , både collage och på mig själv ! 
På mig själv redigerar jag bara starkare färger då jag tycker det är finast med färgglada färger !
Photoshop är ett JÄTTE bra sätt också att göra collage i , älskar det och har jobbat mycket med det 
i t.ex olika skolprojekt! Kram kram
 Svar - Jag hittar dom flesta på WEHEARTIT ! :) Kram !
 
Svar - Tack så mycket ! :) Tyvärr är det BLOGG.SE som har det så, ska försöka fixa det någon gång i framtiden så dom inte försvinner ! Kram !
 
Svar - Bilderna med låtarna ? Dom är från sporify ! :) 
 
Svar - Tänker du på den ljusrosa ? Den heter Sexy little things, super duper god verkligen !!!
Åh tack så mycket, kram kram ! :)
 
OBS - Några kommentarer raderades tyvärr utan att jag ville det MEN en av dom hann jag läsa som handlar om mina bilder, och jag vet vem du är ! Sluta kommentera struntprat om mig för vara taskig. Kram

Kommentarer
Postat av: Ronja

Inte okej att hålla på o vara taskig bara för att man är avundsjuk! Men det är bra att du genomskådar det hjärtat <3 Love u

2013-08-11 @ 17:45:08
URL: http://puckoponja.blogg.se
Postat av: Anonym


Hur gammal är du. ? Vilken skola går du på? Skit fin är fu

2013-08-11 @ 21:47:40
Postat av: Felicia

Men hur får du in bilderna på bloggen? (spotify bilderna) älskaqr din blogg♥

2013-08-12 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0