OTTILIA 2010 - 2013

 

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej hej jag älskar verkligen din blogg, den är as bra och jag följer den. :) Jag älskar att läsa när du skriver sanningar om dig och dina videor. Vet du vad? det var din mamma och din hund som var hemma hos oss på melodifestivals finals dagen typ hehe för jag är granne med din mammas kompis Annelie du vet kanske? så din mamma visade din blogg för mig och jag har följt den sen dess haha. random jag vet haha. var det inte eran hund som var så himla duktig som kunde massa trix och sånt? typ gå under varannat ben när man gick och hoppa osv? jag gillar din blogg för du får en att bli glad typ när man är ledsen och man får lixom inspiration så jag klickar in på din blogg ganska ofta haha. oj vad långt det blev nu, ville bara att du skulle veta det och fortsätt verkligen att blogga mer! kram <3

2013-08-22 @ 19:50:22
URL: http://nattstad.se/cilens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0