Min dag i dag och igår -

- Hej bloggen ! Jag mår sådär/helt okej just nu, jag är väldigt trött faktiskt. Igår var en jätte bra dag och jag fick lära känna klassen ännu mera i gymnasiet ! Jag fick en fråga om vilket gymnasium jag går på och jag går på HERMODS i Göteborg ! Efter skolan gick jag, Viktoria, Elin och Lovisa till Condeco och hade det jätte mysigt. Vi pratade om massor och senare kom min kompis Martin dit och jag och han följde med hem till mig en stund. Vi pratade mest och lyssnade på musik och senare kom Jennifer hem till mig och sedan åkte Martin hem. Jennifer sov över hos mig den natten och idag var första riktiga skoldagen med lektioner. Är faktiskt riktigt nöjd med lärarna ! Efter skolan så hände det inte så mycket mer än att jag var utelåst för jag hade glömt nycklarna och gick en powerwalk istället då. Senare kom mamma hem och ja, mina planer blev inte som planerat kan man säga. Jag smsade Jennifer i panik och frågade om hon ville sova här inatt, och ja det ville hon. Super mys. Vi ska troligtvis köpa Ben&Jerry eller något annat gott och få mig på lite bättre humör. Dagens planer imorgon är så mycket men ändå så lite haha !
Pussar och kyssar !

Kommentarer
Postat av: chanelle

Vilken linje går du & och vet du vad du vill göra sen? :)
kram

2013-08-26 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0