Min dag -

- Hej mina fina läsare ! Bloggen börjar gå jätte bra för och jag är så bloggsugen hela tiden, så himla roligt ! Jo mer om min dag, förlåt för inget videoinlägg, men jag kom hem rätt nyss och precis lagt mig ner i min sköna säng. Jag , Michaela och Sofia stack till centralstationen och mötte upp John ! Sedan köpte vi mat på Espresso House och satte oss vid hamnen och åt, åh så mysigt det var ! Sedan så kom också Magnus och var med oss. Jag stack i alla fall hem sedan då Magnus, Sofia och Michaela följde med en snabbis. Dom stack rätt tidigt till tåget och jag gick en promenad med min hund. Sedan pratade jag med Jennifer och Martin och vi skulle sätta oss på ett fik på kvällen. Men Jennifer´s mobil dog så det gick inte så bra för henne. Men jag och Martin träffades och fikade lite. Sedan tog vi en lång promenad vid hanmen och lite längre och jag pratade ut lite osv, har ju mått rätt dåligt idag. Men som sagt har det hänt massor med lite små dåliga saker idag men åh vad mina fina fina vänner gjorde min dag mycket bättre, dom är bäst ! Hoppas ni har haft en bra söndag allihopa, pussar och kyssar ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0