Detta gjorde min kväll -

 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh tack så jätte jätte mycket för kommentaren, det gjorde min dag haha. ;) jag har ju följt din blogg ett tag och det känns typ overkligt på nåt sätt att du kommenterade, jag följer din blogg på blogkeen och blir lika glad varje gång jag ser att du gjort ett nytt inlägg. Sen nu på kvällen sitter jag och tråkar med min mobil och så får jag meddelande att självaste EGOTTILIA har kommenterat min blogg och då fick jag typ ryck haha. Tack så jättemycket du förstår inte hur många dagar du och din blogg har gjort mina dagar, kram! <3 ps. Ja din hund var verkligen jätteduktigt, och söt, krama eller klappa eller vad du vill han från mig hahahaha ;) <3 oj herregud vad långt det blev, jaja :)

2013-08-23 @ 21:56:00
URL: http://nattstad.se/cilens
Postat av: Cecilia igen ;)

ÅH TACK SÅ JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET! Jag har gjort 2 inlägg på min blogg som du är med i, detta betyder verkligen jätte mycket för mig! Så tack igen, kraaam<3

2013-08-23 @ 22:24:34
URL: http://nattstad.se/cilens
Postat av: Vilma

Snälla kan du börja göra videos igen? Det var längesedan du gjorde ett. Och jag älskar när du gör dom <3

2013-08-24 @ 09:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0